En jävla impulsgrej.

Sjukt underbar morgon! Jag fick vakna upp bredvid Dig och det var något jag verkligen behövde. Jag tycker om dig sjukt mycket!

Igårkväll fick jag för mig att åka till Stockholm, impulsiv som jag är. Fast jag är egentligen inte så jävla impulsiv av mig, speciellt inte när det gäller såna här grejer.
Tog tåget från Gävle 21.10, eller det skulle gå då, men det var 20 minuter försenat. Åkte till Stockholm och där mötte David upp mig, vilket var en jävla tur, för jag hade ALDRIG hittat själv. Vi tog pendeln till Karlberg och sen blev det en promenad till slottet. Jag var på plats ca 23.30.
En rolig grej med tåget, jag slapp betala resan hit, för hon som skulle ta betalt missade mig. När hon gick förbi så tittade hon på mig och gick sedan vidare. Men jag klagar inte!

David går i skolan idag, eller vad man ska kalla det.. Jo, skolan. Han har precis varit hemma på lunch och lagat lite mat åt oss. Ska snart bädda ner mig i sängen igen och fortsätta plugga till han slutar.

Jag hade egentligen tid hos tandläkaren idag också, men jag fejkade magsjuka eftersom det inte gick att boka om tiden i natt när jag kom fram. Vad gör man inte för att få umgås lite med sin pojkvän, som bor alldeles för långt bort för att jag ska kunna träffa honom när jag vill?

Det här var kanske världens bästa jävla impulsgrej jag gjort. Så jävla värt att få umgås med honom några timmar. Måste ju passa på innan han åker till Norrland i 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0