Helg. Hörs.

Kom hem från jobbet för inte så länge sen. Av någon anledning hamnade jag på golvet i badrummet. Brukar sitta där och göra ingenting ibland, konstig som jag är.

Måste skynda mig att göra det jag ska. Plocka in tvätt, duscha och göra mig i ordning. För om en timme ska jaggå till stationen och möta upp David.

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt. Plugga ska vi göra iallafall. Hittar nog på något annat ovettigt att göra också, som vi brukar när vi ses.

Men nu har jag verkligen inte tid med det här!

Kommentarer
Postat av: elinakeränen. svar

tack du! :) ja de är så sjukt härligt att må bra! åh vilken underbar känsla de är! :)

2011-02-20 @ 17:53:38
URL: http://enligtelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0