Pure happiness

Den här dagen, eller hela den här helgen tillochmed, är så sjukt jävla bra.
Ända sedan i fredags har jag bara varit riktigt jävla glad. Var det innan också iochförsig, men det blev bättre i fredags.

Då var jag till tågstationen och mötte upp David som kom med tåget. Hela helgen har jag spenderat med honom. Vi har gjort mest ingenting och det har varit hur bra som helst.

Vi var ut och käkade 3 gånger (varför laga mat när man kan äta ute?), ätit konstiga frukostar, sovit lite då och då, pratat en hel massa och bara umgåtts och haft det allmänt mysigt. Tråkigt att det bara var i 3 dagar, men det är bättre än ingenting.

Vet inte alls när jag får träffa honom nästa gång och det är lite jobbigt. Men det ska jag inte tänka på just nu. Det kommer när det kommer.

Det är konstigt att jag kan tycka om honom så, även fast vi knappt känner varandra.
Men han är en helt underbar människa och det bara klickade.


En av våra frukostar! :D

Idag är också en bra dag, trots att han inte är här.
Jag har fyllt både kylskåp och frys med mat, en av dom på jobbet ringde och ville byta tur med mig imorgon, så jag slipper jobba kväll (jag gillar inte att jobba kväll), jag har precis fått i mig lite mat och kollat på film, jag ska snart, om jag orkar, göra lite sockerkaks-smet som jag ska äta, på torsdag ska jag fika och sen gå på bio med Johanna.

Jag är bara jävligt glad. Går mest runt och ler hela tiden.
Livet blir bara bättre och bättre.



Bjuder på en bild där ni ser hur jag såg ut i fredags också :p

Kommentarer
Postat av: moster Mia

Vad underbart gumsan! Å fin är du också :) <3 puss

2011-02-07 @ 19:27:19
Postat av: Anonym

jag vill också ha sån frukost!!:o

2011-02-07 @ 22:18:00
URL: http://tjoppaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Är så himla glad för din skulle hjärtat <3 du förtjänar det bästa! puss!

2011-02-07 @ 23:30:00
URL: http://metrobloggen.se/bellzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0