Summary

Idag är det 10e dagen av jobb på 11 dagar. Lagom trött! Jag har slitit som ett djur! Jobbiga nätter har det varit också. Somnat sent, vaknat flera gånger varje natt, klivit upp tidigt och iväg till jobbet. Men vad gör det?

Nu ska jag städa det sista, sen ska jag iväg till Skutskär en sväng. Okkoj fyller ju år, så jag hoppas han har en liten tårtbit att bjussa på. Är iochförsig inte bjuden, men det skiter jag i. Tror inte han har bjudit dit en kotte. Men vad vet jag. Åker förmodligen förbi där en sväng.

Var ner på stan en sväng med Emilia häromdagen. Vi käkade mat och shoppade loss. Carlings är verkligen farligt för min ekonomi, men det gör ingenting alls! Jag är så sjukt nöjd med mina inköp, som jag alltid är när jag går ut därifrån. Jag har ju "min" personliga shoppare som jobbar där. Vad man än behöver så fixar han. Nästan varje gång han jobbar och jag går in där, även om det är bara för att kolla runt, så kommer jag ut med en kasse. Vilken jävla människa att sälja bra! Jag tror jag älskar honom lite, på ett "Hjälp-mig-fylla-min-garderob"-vis.

Och vet ni?! IMORGON ÄR DET FREDAG!!! Som jag har längtat. Sett fram emot det i flera veckor. 5 om jag ska vara exakt. Det kommer förmodligen bli en helt sjukt bra helg!

Återkommer efter helgen, när jag är tillbaka i verkligeheten!

Kommentarer
Postat av: moster Mia

Gillar :) Puss

2011-02-03 @ 16:19:04
Postat av: Bella

ha det så mysigt nu gumman! njut av denna helg =) <3

2011-02-04 @ 00:06:45
URL: http://metrobloggen.se/bellzon
Postat av: elinakeränen. svar

haha, ja men om man måste ta en sån tidig buss skulle nog jag också sova så länge som möjligt ^^



ha en toppen helg förresten, värkar som du har sätt ifram emot nånting! :D

2011-02-04 @ 16:48:06
URL: http://enligtelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0