Tentaplugg!

Sitter hos min Jenny i Uppsala.
Vi har båda tenta imorgon, så vi försöker plugga röven av oss. Det går väl sådär. MEEN, vi gör det bästa vi kan och det är väl det som räknas?

Iochförsig så vet jag att jag inte kommer klara av den här tentan, men det gör inte så mycket. Får väl satsa på nästa tenta istället, i juni.
Men det är jävligt tungt att balansera jobb och plugg, och sen försöka ha ett liv utanför det också. Men jag ska göra mitt bästa, för det är ju aldrig fel att ha lite kurser avklarade till i höst om jag eventuellt flyttar och pluggar då. För det är liknande kurser eftersom det är samma program jag har tänkt läsa, så då kan jag nog få dom kurserna tillgodoräknade och slipper göra dom. Det skulle inte vara helt fel.

Så nu kämpar jag.
Eller nej, jag SKA kämpa.
Tror jag.
Om jag orkar.
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0