Träna?

För några timmar sedan fick jag för mig att jag ska börja träna igen. Har kommit på att jag saknar känslan av träningsvärk! Känslan av att göra något nyttigt.

Har surfat runt lite och bestämt mig för Hälsostudion, av flera anledningar.

  • Man får ett "prova på"-pass. Så hänger nog på brorsan någon dag, eftersom han redan tränar där.
  • Man kan köpa månadskort, eller 10-gångerskort och behöver inte "binda upp sig" på ett år, som jag var tvungen att göra på det förra stället där jag tränade.
  • Dom har ett core-pass en gång i veckan. Som jag saknar att träna core!
  • Det ligger uppe på söder och tar bara några minuter att gå hemifrån. Stället jag tränade på förut, ligger nere på stan och jag är alldeles för slö och tar mig inte för, om det ligger för långt bort.
  • Hyffsat billiga priser.
  • Schysst gym och fina lokaler.
  • Det finns solarium, vilket jag känner att jag är i big need av just nu. Inte för att jag blir nå vidare brun, men det kan vara riktigt skönt att sola ibland.
Så jävla taggad är jag.

Sen ska jag även prova på poledance. Tycker det verkar vara hur roligt som helst.
Dom har precis börjat med en klass, Nivå 1, så jag får vänta ungefär 8 veckor innan nästa börjar igen. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Bella

lätt att ja är på och träna :D:D:D

2011-02-22 @ 21:22:44
URL: http://metrobloggen.se/bellzon
Postat av: Bella

Båda :D

2011-02-22 @ 23:11:12
URL: http://metrobloggen.se/bellzon
Postat av: Linda

Korpen är också jäkla bra, och där får du en månads prova-på för 250 kronor, som gäller både gym och pass.

2011-02-23 @ 07:20:45
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0