Away from this life, away from the lies.

FAAAAN!! Jag glömde köpa glass! Men som tur var så hittade jag lite godis, så jag kunde fira ändå.

Som ni vet så har det senaste 1½ åren varit kaos. Hela mitt liv har vänts upp och ner och jag har mått piss. Jag var nog där nere på botten och grävde en sväng. Jag vet inte riktigt när det vände, men jag vet att jag för varje dag som gått simmat lite närmare ytan. Jag är inte där än och vet inte om jag någonsin kommer att komma hela vägen upp, men jag är på god väg.

Det senaste året, räknat från idag, har jag kommit långt. Jag har börjat hitta tillbaka till mig själv. Jag börjar se Caroline igen. Utåt har jag, så gott det går, försökt dölja hur dåligt jag egentligen mått. Det är några få som sett mig i mina värsta stunder. Det är även er jag har att tacka för att jag är där jag är idag. Ni har hjälpt mig och stöttat mig något enormt. Mer än jag någonsin hoppats.

För varje dag som går mår jag bättre, men visst finns det även dagar som är skit. Men dom blir inte långvariga. Jag har människor runt mig som verkligen finns där när jag behöver dom. I vått och torrt. ALLTID! Och det är något jag uppskattar väldigt mycket.

För ungefär 1 ½ månad sedan, det var då allt började bli ännu bättre än vad det redan var. Det var ett speciellt möte med en speciell person. Jag säger inte så mycket mer än så.
CORNY JAG VET. Men det skiter jag i. Det är så det är nu! OKEJ!?


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: hehe tack babe :D

2011-01-16 @ 14:18:46
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0