Chaos in my head

Just nu har jag säkert 100 olika tankar som snurrar runt i huvudet på mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra med allt. Hur ska jag ha ork till allt? Hur ska jag hinna med allt?
Det känns som att jag inte vet nånting. Allt är bara en enda röra.

Jag vill ha lite klarhet.

Kommer jag få fortsätta jobba efter februari?
Kommer jag att klara tentan och kunna fortsätta plugga i höst?
Kommer jag ORKA plugga i höst?

Jag har ingen som helst aning om hur mitt liv kommer att se ut om en vecka, om en månad, om ett år. Det burkar man väl iofs inte veta heller, men man kan ha en aning. Men det har inte jag, inte en jälva aning om någonting just nu.
Eller jo, vissa saker vet jag, men jag vet inte hur det blir med allt.

Jag är bara så förvirrad just nu, men det är tur att det finns några som jag kan prata med om jag behöver.

Jag borde inte känna såhär egentligen. För jag mår bra och är glad, men ibland när jag tänker för mycket så blir det såhär. Som tur är så går det över rätt fort. Och det kommer att lösa sig, det vet jag. Det gör det alltid. Och som en vän sa till mig: Allting löser sig, det gör det alltid. Skulle saker och ting inte löst sig innan, skulle du inte vara där du är idag.

Nu vill jag, som vanligt de senaste veckorna, att tiden ska gå lite snabbare. För just nu går den alldeles för långsamt. Jag vill ha dig här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0