I would do it again

Om ni inte märkt det så har jag varit borta några dagar. Men nu har jag återvänt till verkligheten.
Vet inte om jag gillar det så mycket just nu, hade gärna stannat kvar på mitt ställe några dagar till.

4 riktigt bra dagar har jag haft. Har egentligen inte gjort något vettigt alls.
Shoppat, ätit efterrätt, som egentligen var frukost, före middagen som egentligen var lunch, lyssnat på massor av musik, lärt mig om korullning, skrattat en hel del , kommit fram till massa vettiga saker och bara njutit av livet och ledigheten. Tagit vara på tiden är vad jag har gjort. Det som gjorde de 4 dagarna så bra var självklart sällskapet.

Just nu är jag glad, mer glad än vad jag varit på väldigt länge.

Nu känns det väldigt tomt måste jag erkänna och jag kommer sakna känslan av att vakna upp med någon.
Får se hur länge det dröjer till nästa gång. Det är sånt som visar sig. Hoppas bara det inte dröjer allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

är så glad för din skull <3

2011-01-01 @ 23:24:14
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0