Bildbomb 2010


Jag blev jag igen. Efter många år. Sen gillade Emilia att skriva på mig också.


Året inleddes med ett CoD-äventyr på Willys.




Vi var till Uppsala för att Emilia skulle prata med en läkare om att operera sitt knä. Vi passade på att äta på Subway och vi hade ett close encounter med en galen and!


Jag och Jenny körde en utekväll i Gävle.


En ny vovve införskaffades. Mollie.


Vi tillbringade större delen av våra kvällar på Old Saints.


Det var även många, långa labbdagar i skolan som var superroliga tack vare sällskapet.


Min bästa vän fyllde 20 och det firades en vacker vårdag i April.


Vi hade många fina stunder på vårat kära McDonalds.



Jag och Jenny hade en dag i Uppsala när hon fotade mig.





Sista April var vi i Uppsala. En mycket trevlig dag och kväll som senare visade sig ha varit en mycket speciellt dag. Nya bekantskaper skapades.



I maj var vi på kryssning. Ett skönt gäng. Vi var nog lite för fulla för vårt eget bästa och det åts sniglar.


Vi var på diverse road trips och gick omkring i spökhus där det inte spökade.
Norrfly besöktes ett antal gånger. Fasta paviljongen i Säter var vi in på också.


Jag förlorade en kär vän.


Ännu en ny vovve införskaffades. Tiffy.





Midsommar tillbringade vi i Öregrund. Delvis roligt, delvis hemsk. Men underbara människor.


Jag förlorade min allra bästaste vän!


Min mamma gifte sig med den här mannen. Tommy. Anledningen till att jag inte har någon bild på det är att det inte var i en kyrka och jag tyckte inte jag kunde dra upp mobilen i stadshuset. Och jag har ingen bild på mamma, för då skulle jag inte se morgondagens ljus ;D


Jag och Jenny fotade lite mer. I Tierp den här gången.



Vi var på fest där det badades som sedan blev en misslyckad krogkväll där jag skadades.


Jag var på släktträff i Brunflo där vi sjöng massa karaoke men även vandrade i förfäders fotspår. Och ja, jag är tattare. En riktig.


Jag red på riktigt för första gången i mitt liv. En långtur på ungefär 4 timmar i skogen. Träningsvärken var total.


Det blev ännu en krogkväll när jag blev skadad. Den här gången påkörd av en taxi vilket slutade med att jag var tvungen att bäras, då jag inte kunde gå.


Jag hade några fina kvällar på Old Saints med nya vänner.





Det blev några galna fester och efterfester med det här galna gänget.


Och en till vovve införskaffades. Keaton.


Vi körde Halloween på Engeltofta!



Ytteligare många härliga kvällar på Old Saints med alldeles för många blå drinkar. Och ännu mer nya vänner skaffade jag mig.


Fotografering i Uppsala av Andreas.

Julen spenderade jag hos mamma.

Sen fick jag besök av David. För andra gången i december.
Även nyår spenderades hos mamma. Iallafall på eftermiddagen/kvällen.
12-slaget spenderade jag hemma med David.

För att summera 2010.
Ett riktigt skitår egentligen, men ändå ett riktigt bra år.
Hela mitt liv vändes upp och ner.
Det var en hel del svåra stunder, men dom bra stunderna väger nog upp det.
Jag mådde piss i början av året, men NU mår jag bra. Bättre än jag mått på flera år. Jag börjar äntligen hitta tillbaka till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd gumman:)

2011-01-07 @ 16:49:21
URL: http://tjoppaa.blogg.se/
Postat av: Norling

Jag är så glad över att du mår bra:)

2011-01-07 @ 22:47:30
URL: http://cnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0