Med livet i en väska..

Det var 3 dagar sen jag kom hem från Karlsborg och imorgon åker jag bort igen! Den här gången bär det av till Idre. Ska på släktträff och passa på att umgås med pappa, eftersom jag inte vet när vi ses igen, eftersom jag flyttar ännu längre bort nu.

Under hela min ledighet har jag varit borta mer än vad jag varit hemma. Det har varit en riktigt bra sommar. Jag har varit glad så gott som hela tiden. Men det är bara för att jag umgåtts med människor jag tycker om. Egentligen har jag inte gjort så jättemycket. Hade planerat att jag skulle göra mer saker, men det gör inget att det inte blev som jag tänkt. Jag är nöjd ändå.

Dax att packa lite kanske, för det är mindre än 12 timmar till vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0