Sadness

Dålig dag.
Är bara allmänt sur och less. Känner inte för att göra ett jävla dugg idag.
Vill vara hemma, sätta mig i soffan och bara kötta TV-spel.
Eller varför inte bädda ner mig i sängen och sova till nästa vecka.
Det skulle funka precis lika bra.

Ingenting är roligt idag. Förutom att jag är massa glad över min födelsedagspresent som jag fick av pappa.

Dåligt väder är det också. Regn och äckel.

Visst, jag kommer förmodligen le och skratta lite ikväll. Men det kommer inte vara ett äkta leende.
Det kommer inte vara ett leende från djupet. För på insidan gråter jag.

Jag vill kunna känna den där äkta glädjen igen. Jag vill vara glad på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: aha okej :) det är ju bra med en liten klass ju :)

2011-07-22 @ 19:17:56
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0