Schema för veckan!

Då går vi in på min sista vecka i Gävle.
Jag kommer ha fullt upp hela veckan och det känns rätt bra.

Måndag:
  • Imorgon kommer mamma in och hämtar alla kartonger som ska bo hos dom, under tiden jag bor i Skövde.
  • Jag ska tvätta så mycket jag kan. Täcken, sängkläder, handdukar, kläder. Skönt att slippa göra det när jag kommer ner.
  • Thomas kommer hit efter jobbet och umgås med mig. Var alldeles för länge sen som vi sågs, så vi ska passa på nu en sista gång innan jag drar.
  • Ringa HSB och försöka fixa så att Johanna får min lägenhet.
  • Ringa Mezopotamya och boka bord till onsdag.
Tisdag:
  • Jag ska till Tierp och picknicka med min Jenny <3
    Hon har inte tid att komma hit och jag har inte tid att åka dit, så då möts vi halvvägs när hon ändå ska till Tierp. Man får göra det bästa av situationen :D
Onsdag:
  • Ut och äta med Johanna eftersom jag fick det i födelsedagspresent :D
  • Packa det mesta och börja städa lite.
Torsdag:
  • Packa det sista och göra klart allt.
  • Eventuellt fota lite med Sandra eftersom jag fick det av henne i födelsedagspresent :D
  • Dra ihop ett gäng och ta en fika eller något liknande. Bara prata massa skit och säga hejdå. Säg till om du är sugen på att hänga med.
  • DRICKA EN BLÅ!
Fredag:
  • Tömma lägenheten!
  • Umgås så mycket jag kan med brorsan, mamma, Tommy och vovvarna.
Lördag:
  • FLYTT!
Helt sjukt vad mycket jag ska hinna med. Tur att jag packat så pass mycket som jag gjort.

Kommentarer
Postat av: norling

lycka till med allting:)

2011-08-01 @ 00:03:46
Postat av: norling

det första, det är i en byggarbetsplats där man blir att attackerad av massor av folk som skjuter på en samt en som står vid en kulspruta

2011-08-01 @ 10:45:05
URL: http://cnorling.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hejja blå, hejja blå! Hade det inte vart så att jag jobba på fredag hade jag lätt följt med!

2011-08-01 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0