There's a first for everyting

I onsdags kom David hit. Vi gjorde väl inte så mycket, som vanligt. Vi sov mest. Även det som vanligt.

Igår när vi klev upp gick vi till affären och handlade lite frukost, som vi åt på balkongen. Riktigt trevligt var det. Under dagen gjorde vi inte så mycket, igen! Jag var mest en sambandscentral. Vet inte hur många samtal jag ringde och tog emot. Ska jag vara ärlig så blev jag på lite dåligt humör, men är riktigt glad att allt löste sig till slut.

Efter 1700 någon gång gick jag och David ner på stan och fikade lite. Då fick jag lära mig något väldigt stort. KAFFE ÄR FAN INTE GOTT!! Riktigt vidrigt smakar det. Aldrig mer.
Efter det så släpade jag med honom på 3Dbio. Pirates of the caribbean - On stranger tides. Ingen av oss hade varit och sett 3D förut, så då passade vi på. Bion var själva anledningen till att han kom hit också förresten. Hur snällt är inte det av honom? Att åka hit och sitta på en bio i ungefär 2½ timme och se en film som han egentligen inte vill se. Han är bäst helt enkelt.

Vad tyckte jag om filmen då? Helt okej, men rätt onödig. Den har absolut ingenting med de andra filmerna att göra. Men det var kul att se en film i 3D iallafall, fast det gör jag nog inte om.


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

kaffe är riktigt äckligt ;P

2011-06-07 @ 01:47:54
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0