Vansinnigt jävla förbannad!

Att en människa kan göra mig så vansinnigt jävla förbannad?! Jag är så arg, besviken och fruktansvärt ledsen. Jag gråter av frustration och vet inte vart jag ska ta vägen.

Har man lovat något, så ska man fan hålla det och inte komma med dåliga undanflykter.
"Jag visste inte hur det låg till då." - JO, det gjorde du visst, för jag sa PRECIS SOM DET VAR!

"Jag har aldrig hört talas om någon som får tjänstledigt en månad innan skolan börjar. Du får åka ner och leta lägenhet på dina lediga dagar." - Jag ska flytta den 1a augusti och sista veckan på min semester vet jag om jag kommer in. Jag får inte söka lägenhet innan jag är antagen på skolan och det är 2 veckor innan 1a augusti. Det är fan över 40 mil och hon tycker att jag ska åka ner en ledig dag för att kolla på lägenheter? Hur i helvete ska jag hinna hitta lägenhet, packa, flytta och fixa allt jag behöver fixa på 2 veckor, samtidigt som jag jobbar?!

"Bara för att du får en lägenhet betyder inte det att du måste flytta." - Klart att jag vill flytta ner så fort som möjligt och få ordning på allt och kanske lära mig hitta lite?

"Du kan jobba till skolan börjar." - Hon tycker alltså att jag ska bo i en tom lägenhet bara för att det inte ska vara några problem för dig?! Bara för att du inte kan hålla det du lovar?! Glöm det!

"Det är lättare om du säger upp dig." - Det fina med en fast tjänst är att man FÅR tjänstledigt om man vill studera. Och bara för att det ska bli lättare för dig så ska jag säga upp mig?! Är du helt slut i huvudet?!

Denna människa går mig så fruktansvärt mycket på nerverna. Hon har varit på mig sen min första dag och hon måste verkligen ogilla mig sjukt mycket.
Hon hade LOVAT mig tjänstledigt direkt efter min semester, men nu har hon tagit tillbaka det bara för att det blir problem för henne att ordna vikarie. Det är för i helvete inte mitt problem! Jag är mer än gärna ledig UTAN BETALT, som det för övrigt var sagt från början, bara jag får mina veckor ledigt för att komma på plats i min nya stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0