<3

Kan ha världens bästa pojkvän som kommer hit och tar hand om mig när jag är sjuk.
Lagar massa mat och bakar brownies. Sjukt gott.
Sen är sällskapet rätt bra också. Det är ju inte direkt så att jag gråter mig till sömns för att han är här. Nej, riktigt glad över att han är här.

Sen att jag tvingar honom att kolla på Pirates of the caribbean är en helt annat sak som inte alls hör hit. Han ska få gå på bio med mig och se 4an när den kommer i maj. Och eftersom han inte sett dom andra 3 så måste han ju se dom. Så då passar jag på att tvinga honom nu :p

Brownies till frukost nu!

Kommentarer
Postat av: norling

krya på dig:)

2011-03-28 @ 19:45:48
Postat av: Linda

stackars, STACKARS dig :P

2011-03-29 @ 10:38:10
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0