And we are going north

Snart bär det av upp till Idre. Det är ingen resa jag ser fram emot ska jag säga. Jag har en stor klump i magen och allt känns bara så jävla jobbigt.

Imorgon är begravningen. Det kommer gå bra hoppas jag, men det kommer bli jobbigt. Allt kommer bli så verkligt och det vill jag inte. Jag skulle kunna sitta här, instängd i min lägenhet och låtsas att hon fortfarande lever. Jag vill inte inse sanningen. MEN, det ska bli skönt att få ta det där sista avskedet för att kunna gå vidare.


Måste skynda mig att packa innan dom kommer och hämtar mig. Återkommer på lördag kväll när jag kommer hem igen. Så länge bjuder jag på en bild på världens bästa farmor <3


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

Det kommer gå bra gumman <3 hör av dig efteråt!

2011-03-10 @ 11:52:19
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0