GAAAAAHHHHH!!!!

Nu är jag riktigt jävla less!
Var hemma från jobbet hela förra veckan på grund av att jag var sjuk. Var faktiskt glad i måndags när jag skulle jobba kväll, även efter att jag hade jobbat, och ni som känner mig vet vad jag tycker om att jobba kväll. Jag HATAR det, men i måndags var jag glad! Igår när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i halsen IGEN! Pratar med hälsocentralen och dom tycker jag ska komma på en drop-in tid för att ta halsprov. Så idag efter jobbet åkte jag direkt till hälsocentralen och då visade det sig att jag har fått halsfluss, IGEN!

Idag var det den 6e dagen jag jobbar på hela Mars, på grund av olika saker, och jag vill verkligen jobba nu, även om det finns saker jag hellre gör. Men jag vill jobba för jag är less på att vara sjuk.
Men nej då! Jag ska tydligen vara hemma hela veckan på grund av smittorisken. Visst, det kan jag gå med på, men ändå. Jag blir galen av att bara gå hemma.

Förhoppningsvis så kan jag jobba på måndag. Eller nej, jag SKA jobba på måndag. JAG SKA!
Efter att jag varit sjuk färdigt nu så ska jag skippa det här med att vara sjuk. Jag ska vara frisk för alltid! Så det så. Så det är ingen jävla idé att ni kommer med en massa sjukdomar och försöker smitta mig. För det kommer inte att bita på mig mer! HA!

Inte får jag träna heller, självklart. Och imorgon är sista ordinarie träningen som vi har innan det är slut. Jag har två gånger att ta igen på grund av att jag varit sjuk och eftersom jag missar den imorgon så är det tre. Men hur i helvete ska jag lyckas ta igen 3 träningar på 2 tillfällen?! Alla ser ju att det är en omöjlighet!
FAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR NU!! HELVETES JÄVLA SKIT VAD ARG JAG ÄR!

Kommentarer
Postat av: Anna Jakobsson

Välkommen i klubben Carro! :)

2011-03-24 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0