Ingen rubrik

Har legat i sängen så gott som hela dagen. Sammanlagt har jag nog varit uppe i 30 minuter. Det blev alltså inget jobb för mig idag, inte imorgon heller.
Just nu mår jag lite bättre, får se hur jag mår imorgon när jag vaknar. Jag hoppas på att det inte blivit värre. Jag vill bli frisk NU!

När jag ändå håller på..
Trots att jag mår som ett as så mår jag så sjukt jävla bra, på insidan.
Det blir bara bättre och bättre för varje dag.
Just nu kan jag inte sluta le! Jag är så sjukt jävla glad.
Så kan någon jävel ge mig fredag nu, för jag vill inte sakna mer!
Jag vill vara hos min David! Jag vill vara i hans armar och bara vara lycklig!
Så ge mig fredag! Tiden går alldeles för sakta just nu.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: hm patrik heter han. idiot. :/ <333

2011-03-15 @ 01:56:23
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0