Sjuuuk!

Mår som ett as. Hosta, feber, värk överallt, svårt att andas.. You name it.
Jag har inte tid att vara sjuk, för jag ska jobba och träna hela veckan.
Och på fredag ska jag till Stockholm. Det är inget jag ska missa, även om jag är döende.

Just nu självmedicinerar jag med hostmedicin. Ska kolla om jag har några värktabletter kvar också. Har försökt klara mig utan idag men nu pallar jag inte längre. Speciellt inte när jag ska sova.

Berättar om idrevistelsen imorgon någon gång, för nu orkar jag inte.
Nu blir det dricka massa vatten och sen försöka sova.
Hoppas jag orkar jobba imorgon, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

krya på dig sötis <3 förstår inte hur du kan ha sån otur...

2011-03-13 @ 15:19:06
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0