Tjänstledig

Mitt i all ilska så finns alltid lite glädje.

Jag var in till chefen idag och pratade om min eventuella tjänstledighet som jag vill ha direkt efter semestern, då jag förhoppningsvis kommer flytta till skövde för att plugga.
Hon sa att jag fick vara tjänstledig hur länge jag vill, så länge jag pluggar. Det känns riktigt bra faktiskt, att veta att jag har något att gå tillbaka till om allt skulle skita sig helt.

Bara jag kommer in på skolan så flyttar jag och vet inte när, eller om, jag kommer tillbaka. Det återstår att se. Jag är iallafall glad att jag får tjänstledigt OM jag kommer in. Det är en trygghet. Då är det bara allt annat runt om kvar, som också måste fixas. Men det löser sig det med hoppas jag. Får väl leva med dubbla hyror i 3 månader och leva som en riktigt student. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0