Bigfoot?!

För några veckor sen var jag nere på stan och kollade på skor. Ett litet tidsfördriv jag har då och då. Hittade några riktigt STORA Converse som jag verkligen var tvungen att dela med mig av.

Den svart till vänster är min och den vita till höger är den gigantiska.

Förstår ni hur sjukt stora dom är?! Om jag hade så stora fötter skulle jag inte springa runt i ett par Converse, det är en sak som är säker. Kommer inte riktigt ihåg vilken storlek det var, men 44 kanske? Mina är det 36 på, även fast dom ser ut som om det skulle vara bebisskor i jämförelse med dom vita bjässarna.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahaha 44 är ju inte så stort xD normalt för en kille. haha

2011-05-17 @ 13:16:45
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0