Hope you didn't get wet. Wait, I hope you did!

Igår var jag ut på krogen för första gången på jag vet inte hur länge. Det var en helt okej kväll faktiskt. Vi dansade som galningar hela kvällen.

Det var en satans dryg kille som var på mig hur mycket som helst, men jag ville inte ha något med honom att göra. Efter ett antal juckningar mot mig blev jag less och fick nog. Jag vände mig om och blängde på honom argt och han frågar vad som är fel.

Carroe: Här har du inget att hämta.
Random snubbe: Varför inte?
C: Du har röd tröja och backslick. Det ser förjävligt ut.
Rs: Jaså?
C: Jaa!

Då går han iväg, men kommer tillbaka efter några minuter.

Rs: Jag måste bara få fråga. Är det för att du är sosse som du tycker att jag är ful?
C: Haha, det har inget med saken att göra. Du är bara jävligt ful.
Rd: Detsamma.

Sen vänder han sig om och jag får för mig att jag ska hälla min drink över honom, så jag gör det och går sen iväg. Iofs var det mest bara is, men jävlar vad nöjd jag var efteråt. Det är inte varje dag man häller drinkar över folk. Men han förtjänade det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah! Jag dör!!

Är man inte sosse så är man lesbisk :P

Helt rätt gjort :)

2011-05-30 @ 07:39:47
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0