Till mina underbara arbetskamrater

Vad skulle jobbet vara utan alla underbara arbetskamrater? Ingenting!
Det är ni som får mig att se fram emot att komma till jobbet (ja, inte bara ni, men till stor del).

Om jag mår dåligt, är sjuk eller vad som helst så är ni där och stöttar tröstar och hjälper. Ni får mig att må bättre, bara genom att finnas. Ni är underbara människor.

Om jag kommer in på skolan och flyttar så kommer jag sakna er fruktansvärt mycket. För mig är ni inte bara arbetskamrater, ni är även mina vänner. Ni har en stor del av mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma er. Mitt första riktigta jobb kunde inte bli bättre, tack vare er <3
Det kommer självklart vara hur roligt som helst att flytta och börja plugga igen, men det kommer bli jättetråkigt att vara tvungen att lämna er. Men man vet aldrig, jag kanske kommer tillbaka snabbare än man tror, även fast jag hoppas att jag inte behöver det.

Det var väl det jag ville säga just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0