Not much to do..

Det händer inte mycket här. David kom hit i torsdags och vi har inte gjort allt för mycket i helgen då han var sjuk på fredagmorgon. Men vi har ätit massor, och onyttigt! Det är typ det enda.
Igår på kvällen började jag få ont i halsen, så jag blev smittad av David, men det gör inget. Jag har inte lika ont i halsen idag, så det kommer förhoppningsvis gå över inom några dagar.

Mer än så har inte hänt. Går i skolan lite då och då. 1-3 gånger i veckan. Det blir välidgt mycket ledigt och jag har inget att plugga på mina lediga dagar så det blir lite långsamt. Nu har jag varit ledig i 5 dagar, imorgon har jag 3 föreläsningar sen är jag ledig i 6 dagar. Sen är det skola i två dagar och efter det ledig 4 dagar. Men den 5e börjar en ny kurs så då blir det skola varje dag. Det kommer bli betydligt mer att göra, men det är bara skönt, för jag blir galen när jag inte har något att göra om dagarna. Så två veckor till med lite att göra ska jag klara av. Det är ju rätt skönt att ha det lugnt ibland också.

Som sagt. Det händer inte mycket så jag har absolut inget att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0