Weekend

Jag och David har bestämt oss för att åka iväg på en weekend efter jul, någon gång innan jag börjar skolan igen och innan han börjar jobba. Han har lagt över ansvaret på mig att hitta något bra ställe att åka till, men det är sjukt jävla svårt att veta vart vi ska åka.

Jag har typ noll erfarenhet av att vara någon annanstans än i Sverige så jag är lite förvirrad just nu. Eller jävligt förvirrad faktiskt. Vet ni hur många städer det finns i Europa?! MÅNGA! Vilka är bra ställen att åka till? INGEN SOM HELST JÄVLA ANING! Vad ska vi göra när vi är där? Ingen aning om det heller.

Jag sitter och googlar runt som en galning på olika städer och försöker hitta något som verkar roligt och inte allt för dyrt. Men som jag skrev så finns det hur många som helst att välja mellan så jag vet knappt vart jag ska börja.

Frågade David om han hade något förslag, men han var inte till mycket hjälp. Men nu är jag iallafall ledig i 6 dagar, så jag slipper sitta rastlös om jag ska lyckas komma fram till något vettigt ställe att åka till. Men liiite hjälp skulle inte sitta helt fel :p tips?!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

Jag skulle vilja åka till Italien iaf. :)

2011-11-24 @ 14:36:22
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0