Bra dag!

Riktigt bra dag idag.

Den började tillochmed bra. Även fast jag vaknade 0400 och har varit vaken sen dess så började den bra. Fick mysa brevid David en timme innan han klev upp. Låg kvar i sängen till 0600 sen klev jag upp och käkade frukost, kollade serie och pluggade lite inför duggan.

Traskade iväg till skolan och hade labbdugga och man var tvungen att ha 80% rätt för att klara den. Och vi var tvungen att klara den för att få läbba nästa vecka. Och vet ni?! Jag klarade den! Chansade på en del av frågorna, men jag lyckades rätt bra alltså!

Fick även reda på tentaresultatet på tentan vi hade för några veckor sen. Och den klarade jag också. Fick ALLA RÄTT!!! Helt galet. Iofs var den inte så jättesvår, men hade inte förväntat mig alla rätt.

Rätt bra dag idag alltså!

Snart har jag fått ihop mina 15 poäng och då kan jag äntligen söka studiemedel från CSN igen. Får jag inget då, då jävlar skjuter jag dom!

Åker hem till mamma nästa vecka också. Förmodligen på måndag. Så Skutskär, vi ses om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0