Matlagning?!

Har pluggat en hel del i helgen. Har en dugga imorgon som man måste få alla rätt på! Får se hur det går, men förhoppningsvis så ska det inte vara allt för svårt.

Har även städat lägenheten. Det kändes som att det verkligen behövdes.

Nu sitter jag och väntar på att David ska höra av sig så att jag kan gå och handla. Har nämligen lovar att göra Toast Skagen och Marängsviss åt honom. Jag är egentligen skyldig honom en trerätters sedan nästan ett år tillbaka, men som dom flesta vet så lagar jag knappt mat åt mig själv!
Han ville även ha oxrullader, men jag vägrar stå och laga mat en hel dag, speciellt när det är något som jag inte ens vet vad det är! Så får väl bjuda honom på något annat någon annan gång.
Fast jag hoppas ju lite på att han aldrig kommer att be mig laga något åt honom efter det här. Kanske ska misslyckas med min Toast Skagen med flit? Får man göra så?

Jag är verkligen kass på att laga mat. Eller kass vet jag inte eftersom jag aldrig lagar något. Men det är så fruktansvärt jävla tråkigt så jag anstränger mig inte ens. Vem vet, jag kanske är rätt bra bara jag försöker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0