Tidsfördriv

Kollade precis på klockan och insåg att jag har legat och raderat massa gamla blogginlägg i ungefär 2 timmar. Jag hade tänkt gå och lägga mig i hyffsad tid så att jag skulle orka med tågresan imorgon. Men tiden bara flög iväg. Kände inte hur trött jag var förns jag såg hur mycket klockan var. Hoppas bara att jag somnar så fort jag lägger mig.

Nu ska jag iallafall lägga mig. Upp runt 0900 imorgon för att packa det sista och fixa lite här hemma.

Anländer i Gävle 1443 imorgon. Ser verkligen fram emot att komma hem en sväng. Har inte varit där sen skolan började, vilket var 6 veckor sen. Förhoppningsvis har jag med mig en fin liten MacBook hem också!

Det har ju varit helg nu också.
Och som jag oftast gör på helgerna så har jag umgåtts med David.
Vi har ätit massor av mat, varit på bio och bara umgåtts. Så återigen har det varit en riktigt bra helg.
Han är helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0