Äckliga jävla piller!

Idag var sista dagen för antibiotikakuren mot min UVI. Som tur var så behövde jag bara äta pillren i 5 dagar, istället för 10 dagar som jag alltid fått göra förut. Den enda problemet är att jag har varit så fruktansvärt illamående och inte haft någon aptit alls, så jag har knappt ätit på 5 dagar.
Idag när jag kom hem från skolan var jag svinhungrig, så jag lagade mat och när jag satte mig ner och började äta hann jag ta en tugga innan illamåendet kom tillbaka. Helt plötsligt var jag inte ens lite hugrig. Men jag tvingade i mig några tuggor och kastade sedan bort resten.

Jag vill verkligen äta, men jag kan inte. Och det är så jävla surt.
Jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon, för annars kommer jag fan försvinna. Så blir det jämt när jag är sjuk. Jag tappar aptiten och går ner några kilo i vikt. Och på mig är 2-3 kilo väldigt mycket, eftersom jag verkligen måste kämpa med att gå upp i vikt. Det är nog tur att jag inte har några batterier i min våg, så att jag inte ser hur mycket jag har gått ner. För det vet jag har gjort. Jag vill bara inte veta hur mycket.

Men så fort aptiten kommer tillbaka ska jag köpa mig en fet pizza eller kebab och bara trycka i mig. Hellre är jag illamående på grund av att jag ätit för mycket än att jag är illamående för dom där jävla pillren jag brukar äta.

Kommentarer
Postat av: johanna

Taaack hjärtat! Hoppas att du kan komma hem den första oktober, det skulle vara så himla roligt :)<3

2011-09-12 @ 23:42:32
URL: http://www,tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0