An ordinary day..

Skolan går faktiskt bra. Kör tre kurser samtidigt, men det är inte länge till.

Ännu en redovisning gjord. Det gick bra även denna gång och jag är så sjukt glad för det. Är inte ens nervös när jag ska redovisa. Är stolt över mig själv. Det underlättar väldigt mycket att det är gruppredovisningar också, speciellt när jag än så länge har hamnat i väldigt bra grupper. Hoppas bara att dom två andra grupperna kommer bli lika bra.

Imorgon är det labb mellan 1115 - 2000. Vi ska göra någonting med DNA. Vi ska typ ta ett salivprov från oss själva, ta fram DNA och göra något med det. Vet inte exakt vad vi ska göra, men det är ju ungefär det jag vill jobba med, så det ska bli riktigt roligt.

På lördag har jag tenta i Introduktion till laborativt arbete. Det kommer inte vara några större problem eftersom jag har gjort det förut. Läsa ett häfta med labbsäkerhet är det enda jag behöver göra.

Hoppas på att träffa David i helgen. Det lät som att han kanske skulle komma hit på fredag, men det återstår att se. Han sa kanske, så då är det ett kanske :)

Idag när jag kom hem låg det ett stort grönt paket i brevlådan. Jag hade fått lite saker av mina vovvar som dom tyckte att jag behövde. Väldigt snälla mina vovvar <3
Rätt duktiga på att skriva också med tanke på att dom har tassar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0