En massa tack och annat crap.

Har ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt internet. Det har jag Dan att tacka för. En snubbe som jobbar på SHS (Studentnätet vid Högskolan Skövde). För tre dagar sen slutade det helt plötsligt att fungera och jag blev så jävla förbannad. Jag pillade med alla möjliga saker för att få det att fungera igen, men det vägrade.
Men så idag kom han hit, Dan alltså, och var här i typ en timme. Och till slut fick han det att fungera. Jag blev så glad att jag satt i soffan och hoppade som ett litet barn när han hade gått.
TACK TACK TACK TACK TACK :D

Såå, vad har då hänt sen sist?

Jo. Vi hade redovisning på biovetenskapliga fallstudierna. För första gången på länge grät jag INTE när jag redovisade :p Hade ju en förmåga att göra det när jag pluggade i Uppsala. Men den här gången gick det riktigt bra. Jag såg tillochmed fram emot det.
Det har jag nog David att tacka för. Han har plågat mig med högläsning på lite olika sätt. Så det känns inte så farligt längre. Eller det gjorde inte det då iallafall, hur det blir nästa gång får vi se då.

Vad mer?
Jag käkar penicillin igen. Den här gången är det för en äcklig UVI. Har haft det massor av gånger förut och det är ingen höjdare. Som tur är så var det ett tag sen sist, så det är skönt.
Men min kropp verkar inte gilla mig. Eller så gillar den bara penicillin och massa andra mediciner eftersom jag har varit sjuk en hel del det senaste året. Hade hoppats att det skulle sluta, men tydligen inte.

Det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att redovisningen gick bra! och att du har internet igen :)

2011-09-09 @ 13:26:58
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0