Vissa människor..

Just nu är jag så sjukt jävla glad att jag inte är kvar på jobbet. För där får man inte ha ett privatliv och man får absolut inte säga vad man tycker och tänker, för då kan man få sparken. Helt jävla sinnessjukt.

Vad som än händer med skolan så ska jag INTE tillbaka till det där stället så länge HON är kvar. Inte en chans i helvetet. Jag vet att man inte får prata illa om sin chef, men det skiter jag fullständigt i just nu. För det finns ingen människa jag ogillar mer än just henne. Hon har, som ni kanske vet, varit på mig ända sedan jag började jobba där. Anledningen till det är att jag var sjuk de två första veckorna när jag skulle börja.
Men det är inte bara mig hon har varit på, det är de flesta.
Den där jävla människan ska fan inte vara chef, för hon har ingen som helst aning hur man beter sig. Vare sig som chef eller som människa. Hon är vidrig.

Jag är fruktansvärt jävla glad att jag är tjänstledig så jag slipper det där helvetet. Det är egentligen en underbar arbetsplats, men den där människan förgiftar stället. Jag hade ont i magen varje dag jag skulle till jobbet eftersom jag visste att jag skulle träffa henne.

Nej, jag är glad att jag är där jag är just nu. För dit vill jag som sagt inte igen.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

<3

2011-09-19 @ 15:45:29
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0