Nu ska vi köpa grejer

Imorgon eller på lördag ska det bli lite inköp av skolgrejer.
Det kommer nog vara första gången som det kommer vara riktigt kul att köpa block och pennor. Åhh, vad jag ser fram emot de, att packa väskan med nya grejer inför mitt nya liv.

Så småning om ska jag även köpa mig en lite mindre bärbar dator, för det blir sjukt jobbigt att släpa med mig den här jag har nu till Uppsala varje dag. Och eftersom jag var så duktig och lagade min så kan jag köpa en liten, istället för en normalstor.

På måndag börjar jag 9.15, men jag måste kliva upp 5.45 senaste, då tåget går 6.30 från Gävle. Då är jag framme i Uppsala cirka 7.40 och får då vänta över en timme innan jag börjar.
Men ska prata med Hanna och försöka flirta in mig där och fråga om hon har någon plats över till mig en natt. Hon är nog inte omöjlig.
Annars har jag alltid en sovplats hemma hos mamma och då behöver jag inte kliva upp 5.45, vilket skulle vara skönt.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det svider, men det är inte hållbart längre. Jag har bara typ halva min garderob här, resten är kvar hos mamma än, och jag får inte plats nu! vet inte riktigt hur det här ska sluta :P iofs så blir det en garderob till när sovrummet är klart.. då kaaaanske det funkar :) haha!

2009-08-27 @ 23:45:31
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0