Toast Skagen

Jag är rätt säker på att David gillade min Toast Skagen. Han åt tillochmed sju bitar. SJU! Det var inget jag hade förväntat mig, men det känns ganska bra att lyckas.

Här om dagen när vi pratade om vad han ville ha för något, så frågade jag om jag var tvungen att göra allt själv, helt utan fusk. Och det var jag. Men vi uppfattade fusk på olika sätt, för han blev förvånad när jag gjort skagenröran själv.
När jag sa att jag ville fuska så tänkte jag på att köpa en färdig röra, men det hade inte han tagit som fusk sa han efteråt. Men vafan, nu vet jag att jag kan göra skagenröra iaf..!

Det var en riktigt bra kväll igår. Även fast vi inte gjorde något speciellt. Jag tycker om att umgås med honom bara. Han sov här också. Ingen är gladare än jag, men det är fan inte roligt (för honom, jag kan fortsätta sova om jag vill) att kliva upp klockan 0500. Men det var helt frivilligt, för han kunde ha åkt hem igår om han ville. Jag klagar absolut inte över valet han gjorde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0