Ansökan

Tänkte bara visa hur självsäker jag är. Om ni inte vet vad jag menar så kan jag berätta det.
Jag har sökt en sak till hösten och jag är säker på att jag kommer in.



psst.
För att säga sanningen så har jag bara sökt en sak för att jag inte vet vad jag skulle söka annars, för det här är det enda jag vill göra.
Skulle iofs vara kul med kriminologi också. Får se om jag söker det som backup-plan. Bara för att ha något att göra och slippa jobba om jag inte kommer in.

15 Juli är det iaf klart. Då vet jag om jag kommer in.

Kommentarer
Postat av: martina

haha, OM du kommer in? det borde vara den 15 juli som du vet NÄR du får börja ;)

2009-03-21 @ 06:42:58
Postat av: carroe

Hoppas kan man alltid göra :D

2009-03-21 @ 09:34:47
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0