Thailand

Nu har jag sådär mycket att skriva om igen. så det får bli några inlägg idag.

I tisdags åkte mina "småbröder" till Thailand. Jag åkte samma tåg som dom på morgonen och gissa om jag kände mig sugen att bara hoppa ner i en av deras resväskor och smuggla med mig in i landet. Jag ville verkligen inte till skolan, speciellt inte när dom var på väg till Thailand. Det är orättvist! Jag vill också!
Självklart är jag glad för deras skull, men eftersom jag är självisk så säger jag bara: Men jag då? :p

Min mamma håller på att bli galen hemma. Dom hade inte hört av sig på typ 3 dagar och ni som känner min mamma vet hur hon är. Det var nog inte långt ifrån att hon köpte en biljett och flög ner.
Men inte nog med det, hon kollar textTV hela tiden. Hon tror att det ska komma en tsunami, eller brinna eller gudarna vet vad. Men hon är såå sjukt nervös. Hon fick tillochmed magsår (på riktigt) för att min lillebror skulle utomlands.

Slutsats.
Jag är sjukt avis och vill också spendera 16 dagar i paradiset och inte sitta i skolbänken i regniga Sverige.


Bild från deras hotell. 5stjärnigt lyxhotell står det på vings hemsida.
Vilka små svin, hur vågar dom göra såhär mot mig? :p

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, jag ska också till Khao lak i mars! :-)

2009-11-21 @ 15:39:23
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0