Tentadax imorgon

Jag är så sjukt less på att plugga. Har ingen som helst lust.
Just nu känns ena delen av dom 2 ganska bra, så jag gör en lite fuling imorgon och satsar fullt på den. Sen om den andra halvan går åt helvete så gör jag omtenta på den i december. Hellre kugga halva tentan och bara behöver göra omtenta på en del än göra halvtaskigt ifrån mig på båda delarna och måste tenta om hela.

Det är väl en fin strategi? För just nu känns den biofysikaliska delen helt omöjlig att förstå sig på.

Men håll tummarna för mig imorgon mellan 8.00 - 14.00. Det är då det gäller.



Kommentarer
Postat av: linda

om 21 minuter håller jag tummarna! :)

2009-10-29 @ 07:39:32
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0