Hundvaktshelg

Just nu sitter jag nerbäddad i soffan hemma hos mamma och är hundvakt till de 3 vildarna, samtidigt som jag snörvlar och hostar som en galning. Jävla förkylningar att förfölja med hela tiden. Hostan har gjort att jag har fått träningsvärk i ryggen och allmänt ont i hela kroppen, det är inte alls trevligt.
Jag är trött och hängig och vill inte göra annat än att bädda ner mig i min säng och mysa framför en film. Sällskap skulle inte heller vara helt fel. Men det får helt enkelt vänta.

Jag blir sjukt galen av att sitta här alldeles ensam. Emilia skulle egentligen komma hit idag, men hon ska till doktorn med sin hosta och sen vila. Krya på dig hjärtat <3
Får se om det är någon annan som kommer och hälsar på mig. Annars får jag sitta här och försöka plugga lite, vilket jag inte är så sugen på då jag inte kan koncentrera mig för den här jävla förkylningen som trycker.

Annars har jag mina serier som jag kan kolla på. Inte för att jag är så sugen på det heller längre. Jag blir så lätt rastlös nu för tiden. Jag måste nog lära mig att vara ensam igen. Bara för att. Jag kan inte vara beroende av sällskap för alltid.

Imorgon kommer mamma hem igen och då kan jag åka hem och krypa ner i min säng och tycka synd om mig själv och hoppas på att jag kan få lite pluggande gjort och att jag mår bättre på måndag när jag ska skriva min dugga. Det känns inte alls bra just nu om jag ska vara ärlig.


Kommentarer
Postat av: moster Mia

Krya på dig gumman! <3

2010-04-24 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0