Mardrömmar

Jag drömmer samma mardröm om och om igen, fast inte exakt lika. Men så gott som samma.

Vaknade nyss av att jag drömt igen.
Det jag alltid drömmer är att jag ligger i min säng och av någon anledning inte kan röra mig. Men det värsta av allt är att det kommer massa folk och går emot min säng. Jag kan inte göra någonting utan ligger bara där och ser dom komma emot mig.

Samma var det nu, men den här gången var det precis som att jag var drogad och så fort jag skulle resa mig upp så kollapsade jag. Det var även många många fler som kom emot mig och var runtomkring mig.

Det kanske inte låter så läskigt men det är jättehemskt. Speciellt när jag vaknar upp i samma säng som jag drömt om. Hade det varit en helt annan plats hade det varit så mycket bättre och jag hade förmodligen kunnat somna om. Men nu VILL JAG INTE somna om för jag är säker på att jag kommer att drömma samma sak igen. Jag är så trött och vill inget annat än att sova, men jag vill inte sova. Inte nu, inte själv.

Jag har fortfarande hjärtklappning.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du kan komma och sova här <3

2010-01-31 @ 14:17:10
URL: http://dancewithmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0