Always and forever

Folk i min närhet, flera stycken, som jag verkligen bryr mig om på ett eller annat sätt gör så sjukt dumma saker. Saker som inte bara skadar dom själva utan oss som bryr sig också.

När någon jag bryr mig om mår dåligt så mår jag också dåligt, om någon är ledsen är jag ledsen om någon är glad är jag glad. Jag gör detta tillsammans med dom.
Men om någon gör något dumt eller är på väg att göra något dumt så betyder inte det att jag gör samma sak, utan jag gör allt i min makt för att försöka stoppa det. Det spelar ingen roll om jag har känt personen hela mitt liv, en vecka eller en timme, jag gör vad jag kan för att stoppa det.

Det är inte alltid personen i fråga vill ha min hjälp. Kanske inte just då eller kanske någonsin, men jag berättar för dom att jag kommer alltid finnas där OM dom skulle vilja prata eller OM dom vill ha min hjälp.
Jag finns ALLTID där, vad det än är.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fint skrivet!

2010-06-15 @ 21:04:26
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0