IT'S ENOUGH!

Jag klarar snart inte mer. Helt seriöst.

Det finns en gräns för hur mycket en människa klarar av. Min gräns är nådd.
Mer än såhär orkar inte jag. På riktigt.

Det här gör så fruktansvärt ont i mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Hur fan ska jag klara det här?

Min bästaste vän som jag har haft i över 14 ska försvinna från mig.
HUR ska jag klara det? Det finns inte en chans i världen.
Jag vill inte mer nu! Det här är fan inte okej. Jag har gråtit i fan 45 minuter nu och då har vi inte ens fått en tid än. Tårarna bara rinner och rinner. Det finns inget stopp.
Hur ska jag klara mig utan min bästa vän som vet alla mina djupaste hemligheter?
Som känner när jag är ledsen när jag inte ens vet det själv?
Som har stöttat mig genom allt svårt jag varit med om?
Som varit där och torkat bort mina tårar när jag gråtit. Iofs har det blivit ännu mer blött eftersom han slickat bort dom, men tårarna försvann iaf :)
Som aldrig har lämnat min sida hur hemsk jag än har varit.
Han har aldrig svikit mig, aldrig någonsin. Det har varit han och jag mot världen vissa dagar.

Jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Jag vet inte vad jag ska göra utan dig!
Du har funnits med i mer än halva mitt liv. Hur är man stark nog att förlora en sån vän?
Du är min bästa vän och jag älskar dig mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh nej :( tänker på dig.

2010-06-18 @ 10:47:35
URL: http://lailonn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tårarna rinner nedför min kind. All styrka till dig gumman! Och ha det bra ovan där, älskade timmy!

2010-06-18 @ 10:54:17
URL: http://sandybell84.bloggplatsen.se
Postat av: Åsa

Mina tårar rinner åxå..fyy vad jobbigt gumman...krama nu lillebror och moster från mig, men ge Timmy den största kramen..älskar er <3

2010-06-18 @ 13:10:12
Postat av: Pinky

på mej med!!<3

2010-06-20 @ 18:40:40
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

sv: vet inte vad jag skulle göra utan dig heller <3 du får gärna vara med i min tävling btw. (skulle va jättesnällt)

2010-06-21 @ 19:31:40
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0