Gröna godisar

Jag har märkt att jag har något emot gröna godisar. Jag vet inte varför, men det är säkert en jävla fixidé som jag har. Den enda helt gröna godisen som jag kommer på nu att jag äter, är dom i fruxopåsarna. Resten går inte hem.

När jag äter Gott&blandat lämnar jag ALLTID dom gröna och dom svarta med hål i. Det skulle inte finnas en chans i världen att jag skulle äta upp dom, hur godissugen jag än är. Om det inte är någon som äter upp dom, så kastar jag dom jävlarna.

Sen har vi dom där vidriga grodorna med nå socker på. Dom ser ruggigt vidriga ut och skulle aldrig stoppa dom i käften. KANSKE om jag fick en massa pengar, men fan inte gratis.

Nej, gröna godisar är inget för mig.


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

mäh :( du skulle ju spara de i gott och blandatpåsen till mig :(

2010-10-07 @ 20:49:10
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0