Sjukskriven

Var till läkaren idag, vilket resulterade i att jag blev sjukskriven hela veckan.
Har tydligen Viros. Vad det är exakt har jag ingen aning om, det enda jag vet är att det är en virussjukdom. Har även måttlig luftrörskatarr också, tror jag. Förstår inte riktigt alla konstia ord dom skriver. Katarr i halsen har jag iallafall, så mycket vet jag.

Jag var hemma nästan hela förra veckan och höll på att gå under. Nu ska jag vara hemma en vecka till! Hur fan ska jag palla det? Jag kommer ju avlida av tristess.

Inte nog med att jag kommer ha sjukt jävla tråkigt, jag kommer förlora grymt mycket pengar på att gå hemma också. Fuck fuck fuck, jävla skit vad less jag blir!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

krya på dig baby! <3



sv: tack tack!

2010-09-06 @ 15:11:47
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

sv: tack igen! :D

2010-09-06 @ 15:42:23
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0