Another try

Nu har jag lugnat ner mig, sovit, ätit frukost o allt sånt där.

Om 20 minuter ska jag ge mig iväg, SJÄLV, från David till pendeln här i Karlberg. Jag har gått vägen 3 gånger så jag borde hitta. Kan inte vara så svårt. Sen är det bara och hoppas på att det kommer något tåg. Annars blir jag arg. Jääävligt arg.

Meeeen, det kommer gå över. Väldigt fort. För på fredag får jag besök. Ja, för det får jag.
Även fast jag var lite arg igår när tåget inte kom, så är jag rätt jävla nöjd med dom här dagarna! Det har varit massa mysigt! Och jag har fått en hel massa plugg gjort. Någon timme till, sen är det dax för att prova på några tentor. Börjar nog med det imorgon skulle jag tro.

Nu, packa det sista och göra mig klar. Så hoppas vi på att det kommer ett litet tåg så jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Bella

Men du var värd dom här dagarna snuttan <3

2011-02-15 @ 16:54:18
URL: http://metrobloggen.se/bellzon
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Karlberg? Var fan träffade du honom på för jävla vis?! Åkte du jorden runt och ba nemen hej.



Sv: Fan vad gött! Även fast vi gullar med varann och har en s.k alla hjärtans dag varje dag så är det ändå en fin gest tycker jag! Vad mysigt!! Hur länge har ni varit tillsammans?

2011-02-15 @ 20:09:32
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0