ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN är den här helgen över. Har längtat till imorgon sedan i fredags. Det ska bli så skönt att äntligen få sova ut, för det behövs. Det har inte blivit många timmars sömn de här dagarna. Jag har så jävla svårt att somna om kvällarna/nätterna, hur trött jag än är. Ännu svårare har jag att komma upp klockan 6 på morgonen efter en natt med lite sömn.

På sätt och vis ser jag fram emot nästa jobbhelg också. För när den är över så är det en bra vecka som väntar. Eller veckan är väl inte så bra, men helgen blir förhoppningsvis bra. Ungefär 2½ vecka kvar till dess! Det ska jag nog kunna härda ut.

Nu i veckan blir det till att plugga så mycket jag hinner. MÅSTE fokusera på pluggandet ett tag nu. För den 26e februari gäller det. Det är en avgörande dag för min framtid skulle man kunna säga. Så se till att plugga nu för i helvete! JAG SKAA!!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

Du kommer klara det här!!

2011-01-18 @ 19:30:45
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0