Tandvärk!

Jag har fått en jävla tandvärk från helvete! Ingenting hjälper. Värktabletter funkar inte nå vidare, en tuss med alkohol på själva stället där det gör ont hjälper i 5 minuter, sen gör det lika ont igen. Jävla visdomstand!

Det värker i hela vänster sida av ansiktet, jag känner mig så jävla svullen och har feber.
Jag har inte tid föt det här just nu. Inte ens lite faktiskt.

Jobbar varje dag fram till måndag, sen är jag ledig på tisdag och då ska jag tvätta och greja här hemma och sen jobbar jag onsdag - fredag igen. Alltså jobbar jag 11 av 12 dagar. Nästa fredag kommer jag vara helt slut, men måste ändå se till att vara pigg.

Under de här 12 dagarna ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan också. Det är tenta i Organisk kemi och läkemedelskemi om ungefär en månad och den tentan SKA jag klara. Så är det bara. Jag kommer alltså inte ha något liv på ungefär en månad. Men vad gör det. Det är ju bara en månad.

Ska knapra lite piller nu och stoppa in en alkoholfylld tuss i käften snart igen och hoppas på att det går över. Sen blir det sängen om inte allt för länge, då jag ska upp till jobbet igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0