Semester på semestern, igen.

Imorgon drar jag söderut igen.. Lite längre än till Stockholm den här gången.
Förhoppningsvis slår jag två flugor i en smäll, om jag nu kommer in på skolan vill säga. Det får jag veta under tiden jag är där. Och OM jag kommer in på skolan så ska jag passa på att fixa lägenhet när jag ändå är där nere. Rätt jävla smart ibland jag måste jag säga. Plötsligt händer det..

Ska hälsa på David i Karlsborg för er som inte förstått det och det ligger 5 mil ifrån Skövde så..
Jag hoppas verkligen att jag kommer in och jag tror att jag gör det. Men det är jobbigt att vänta ändå.
Jag vill jag vill jag vill!

Har en hel del att göra idag, så det är bäst att jag kliver upp tror jag.
  • Ska till stationen och köpa biljett.
  • Skriva packlista och packa. Men viktigast av allt på den punkten är att inte packa så in i helvete med grejer den här gången. Hade träningsvärk i flera dagar efter förra gången.
  • Åka till mamma och hämta mobilt bredband.
  • Städa undan lite här hemma.
  • Ska försöka hinna köra en sväng idag också, eftersom jag inte kan göra det någon annan dag den här veckan.
  • Ska duscha och fixa allt inför imorgon så att det bara är att kliva upp och traska till tåget eftersom jag åker 8.12 imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0