Studievägledare

Har precis varit hos studievägledaren för att planera våren. Det är fortfarande en del frågetecken eftersom vi inte vet om det är en kurs som ska gå nu i vår eller inte. Jag hoppas att den gör det, får då ligger jag lite före till både hösten och våren i tvåan.
En kurs som jag SKA läsa är iallafall Kriminalteknik i praktiken, det är en kvällskurs och den verkar asrolig.

"Kriminalteknik i praktiken är en grundläggande kurs för dig som vill lära dig mer om hur kriminaltekniska metoder som fingeravtryck, DNA - analys, blodspårsanalys med mera fungerar. Dessutom får du utföra enklare laborationer där du själv får testa dessa metoder." Hur roligt låter inte det?!

Studievägledaren är iallafall underbar! Hon hjälper mig verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0