And now you know..

Helgen har spenderats med David, som dom flesta andra helger. Vi har inte gjort så mycket alls faktiskt. Ätit riktigt god jävla mat, druckit vin och sovit kan väl summera det hela. Men jag gillart.

Imorgon startar två nya kurser jag ska läsa. Ser verkligen fram emot dom, men är samtidigt nervös av någon anledning. Vet inte riktigt varför. Det kanske är för att det är två helt nya grupper jag ska läsa med, alltså inte min klass. Men det ska bli riktigt roligt hoppas jag.

Efter föreläsningarna imorgon är jag ledig i 12 dagar. Vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med dom 12 dagarna, men ag ska nog hitta på något.
Funderar på att åka till Gävla några dagar, men har inte bestämt mig än. Det är så jobbigt att åka tåg fram och tillbaka hela tiden, speciellt när jag packar som att jag skulle vara borta en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0